Cuma, Aralık 31, 2004

Birşey Yapamamanın Dayanılmaz Ağırlığı ve Gözlerin Parlaması

Şu anda saat 10:01 ve cuma günü sabahları her zamanki gibi olmamız gereken mekandayız. Yapmamız gereken hiçbir şeyi yapamamamız (veya yapmamamız) sonucu biriken işler yine üstümüze yıkıldı.
Halbuki dün ne kadar neşeliydik. Aragorn ile yılbaşı balonları üstünde deneysel çekimler yaptık benim webcam'le... Corwin ise "way of shakir" ile bir diğer odada "predator'ün yatağının üstünü ' süslüyordu ve odayı yılbaşına hazırlıyordu.
Kısacası rahatlık ve pişkinlik son noktada ama hani içimizi içten içe kemirmiyorda değildi şu anki durum. (şimdi bile şu yaptığımız iş, yazdığımız şeyler, ders olduğu zaman üşengeçlik maksimum seviyede iken bu durum hiç de akıllı adam işi değil)
Öğlen'e kadar böyle mi geçecek vakit... Bir de yeni yıl heyecanı falan fistan gibi bir sürü kavram ve duygu var kafamın içinde. Hani farklı birşey olmuyacak biliyorum ama işte aptalca batıl bir inanç farklı birşeyler olur beklentisi. "Hope is a good thing" ... Ben mi? Gene yalnızım. Galiba kışın pek işlerim yerinde gitmiyor. Keşke yılbaşı yaz mevsimine gelse....
Corwin le Aragorn da bana gene kendini yazmaya başlamışsın diyor. Corwin, gözlerimin parladığını, Aragorn ise sakalımdan elektrik akımı belirtileri almaya çalışıyor. Keza benim kafam gene başka yerde...
Şimdilik bu kadar...


31.12.2004'e ithafen,

Hiç yorum yok: