Cumartesi, Aralık 25, 2004

dün,bugün ve "kanki kız" kalmak:):(

dün son fizik labımın ve bugunkü digital labımın getirdiği yoğunluk bitince bugün sonunda yağ içide kalan saçlarımı yıkayabildim ve makyajımı yaparak toplum gnüllülerinin toplantısına gittim. Günün ayrıntılarına geçmeden önce size gönüllülük maceramı anlatmak istiyorum:) Bu yıl Ankara'nın ilk karında her zaman olduğu gibi ben yurttaki insanlara "hadi yürrüüyüüşee gideeliiimmm" baskıları yaparken yan odadaki arkadaş bana dedi ki: ben gönüllü ark.lardan birinin yanına gidiyorum..birkaç arkadaş sahlep içip dolaşcaz karın altında..istersen sen de gel:)" tabii bu teklifin üzerine ben, yaklaşan digital sınavımı sallayarak, hemen giyinip onlara katıldım ve inanılmaz eğlendim o gün:) insanların samimiyeti ve yakınlığı beni çok etkiledi...(zaten benim için anahtar kelime samimiyet..) o yuzden zaten gecen yıldan beri aklımda olan bu gönüllülük olayına daha bir ısındım...zaten ayrılırken biza sahlep yapana arkadaş(Kerim) "Hande artık bize bir proje borçlusun" diyerek beni yavaştan bir zemin hazırladı benim için:) (tabi bu zemin hazırlama sürecinde bazı gönüllülere duyulan "hmm bu da ne kadar hoş biriymiş" hisleri ne kadar etkili oldu onu bilmiorum:Pherneyse biz devam edelim..) bunun üzrine bir gönüllülük isteğidir, bir gönüllülük halidir gidiyor :):P inanaılmaz eğlenceli ve bol gülmeli toplantılar ve her toplantının ardından yenen yine bol gülüşmeli bol eğlenceli yemekler sayesinde iyiden iyiye bağlanmaktayım galipa ortama:) bugun yine böyle bol gülmeli bri yemeğin ardından farkettim ki hani şu "hmm bu da hoşmuş" dediğim insanlar beni "kanki" görmeye ve bana kız ark.larını anlatmaya felam başlamışlar:) çok mu güvenilir duruyorum nedir bilmiorum ki:P:)?
herneyse...bu kadar işte daha bişiy demiycem:)

Hiç yorum yok: