Perşembe, Kasım 25, 2004

şimdi tam zamanı:P

Merhabalar:)
bir kaç gundur izlemedeydim ama artık ben de ses çıkarmaya başlamak istedim:)
hoş ses çıkaracak hal ve takat yok lakin yine de canımın sıkkınlığını gidermek için birşeyler karalayım dedim..Yahooda kimse yok...Ama benim de konuşasım var o halde sizlere bu "konuşası olmak" halimin geçmişini anlatayım:)
Şimdi ben çok küçükken anaokuluna gidiodum( ki bu sureç 4-6 yaşlarıma tekabul eder..). Kaç yıl gittiğim o kreşte asla sabah kahvaltısı etmedim ve öğlen uykusu uyumadım:) ayrıca hiç bir zman verilen sütleri de içmedim:) (evet bu yusden kısacık kaldım:( :) )(neyse bunla konumuz deil) işte bu okulda akşam bir şekilde edildiğinde annem çoğu anne gibi beni almaya gelirdi.Kreşten annemlerin ofise kadar olan yolda annem gunun sorgulamasını yapar ben de yediğimden içtiğimden konuştuğumuz konunlara kadar her şeyi en ince ayrıntılarıyla anlatırdım. Annemin annattıkları bununla sınırlı kalsa normal bir konuşma isteği ve hali içinde olduğumu anlayabilrdik ancaaak bununla sınırlı kalmazmışım... Yol boyunca tek saniye susmadığım gibi eger konuşacak mantıklı bir şey bulamazsam bir yaprak koparıp veya bir çiçek koparıp: bu bi çiçektir, yaprakları vardır,...(yaprak versiyonu: bu yaprak yeşildir, guzeldir. üzerinde damarları vardır...) vs diye saçma sapalak şeyler annatırmışım:)
O yuzden ister evde ister toplum içinde beni susarken goren insanlar hala énoldu bişiyin yok di mi?" diye sorarlar:)
neyse.. iyi ki konuşak takatim yokmuş:)
Bugunluk bu kadar.. Devamı gelecek:)
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok: